Lekvrije flessen zijn flessen zonder rietje en/of draaideksels (met of zonder schuifopeningen). Een lekvrije fles is ontworpen met een lekvrije dop, die je stevig op de fles kan draaien en ervoor moet zorgen dat vloeistoffen niet lekken. Dit zorgt voor betrouwbare prestaties, zelfs onder diverse omstandigheden. Test na vullen altijd, op een veilige plek, of de dop goed dicht zit door de fles met dop erop kort op de kop te houden. Zie je geen druppels dan is de fles veilig te vervoeren in bijvoorbeeld tas of auto.
Niet alle lekvrije flessen zijn geschikt voor warme dranken. Controleer altijd de productinformatie om te zien of de fles geschikt is voor warme en/of koude vloeistoffen. Sommige modellen zijn specifiek ontworpen voor alleen koude dranken.
Als de fles, ondanks de lekvrije eigenschappen, toch lekt, controleer dan eerst of alle onderdelen, zoals de ring in de dop, correct zijn gemonteerd. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact met ons op.
Veel lekvrije flessen zijn herbruikbaar en verminderen daarmee de behoefte aan wegwerpflessen. Kies voor flessen van materialen zoals roestvrij staal of glas, die duurzamer zijn dan plastic. Recycle flessen op de juiste manier wanneer ze aan het einde van hun levensduur zijn.
Clipper presenteert jaarlijks een nieuwe Catalogus vol geschenkideeën en inspiratie. Wilt u deze catalogus ontvangen, vraag hem dan gerust aan. Wij versturen de catalogus zo snel mogelijk. Wilt u de catalogus met uw eigen cover bestellen? Ook dat is mogelijk. U betaalt hiervoor een meerprijs. Wilt u hier meer informatie over? Neem dan contact met ons op: [email protected] of 011/55 90 45.
Zowel de drukprijzen als productprijzen kunnen gedurende het jaar aangepast worden. De weergegeven prijzen op onze website zijn altijd leidend en te allen tijde bindend.
Dit zijn kosten voor het zetwerk, het maken van drukplaten en het instellen van de drukmachines. Opdruk- en instelkosten staan per kleur/opdrukplaats per artikel aangegeven, tenzij anders vermeld.
Onze producten zijn op verschillende manieren verpakt en worden al dan niet per stuk in een verpakking geleverd. Wilt u producten laten bedrukken dan worden de producten uitgepakt en na het bedrukken weer ingepakt. De kosten die hiervoor berekend worden noemen we handlingskosten. De hoogte van deze handlingskosten is afhankelijk van de wijze waarop het product verpakt zit. De handlingskosten staan per artikel weergegeven op onze website.
Clipper Interall werkt samen met de gerenommeerde transportpartners UPS en Dachser. De verzendkosten zijn afhankelijk van het totale gewicht van uw order. Ga naar een actueel overzichtvan de verzendkosten.
Wij begroeten u graag als partner wanneer u zich profileert als wederverkoper van onze producten. Op het moment dat u dit kunt aantonen voorzien wij u van inloggegevens waarmee u toegang krijgt tot onze website. Bent u ingelogd dan zijn de getoonde prijzen de netto prijzen.
Als uw omzet stijgt en uw condities als partner verbeteren nemen wij telefonisch contact met u op. Uw nieuwe condities gaan immers per direct in en dat is in uw voordeel. Wat de voordelen precies zijn leggen we u op dat moment graag uit. Per mail worden deze condities bevestigd middels een officieel document. Aan het einde van elk kalenderjaar wordt de balans opgemaakt. Afhankelijk van de intensiteit van onze samenwerking worden voor het nieuwe kalender jaar uw condities vastgesteld. Deze worden met u gecommuniceerd aan het einde van elk kalenderjaar.
Al onze producten zijn Europees gecertificeerd. Wij laten onze producten testen door gecertificeerde testbureaus om ervoor te zorgen dat onze artikelen aan de toepasselijke wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid voldoen. Daarnaast vragen wij onze leveranciers om verschillende verklaringen af te geven die bevestigen dat de producten voldoen aan de door ons opgegeven specificaties en specificaties die volgen uit wet- en regelgeving. Lees hier alles over ons beleid ten aanzien van wet- en regelgeving.
Jouw order wordt met de grootste zorg behandeld. Mocht je klant desondanks niet tevreden zijn over het eindresultaat neem dan telefonisch contact met ons op 011 55 90 45 of meld de klacht via [email protected].
Binnen 4 (werk)uren ontvangt u een reactie van ons ten aanzien van de klacht. In overleg met u wordt gezocht naar een passende oplossing want als uw klant niet tevreden is zijn wij het ook niet. Is Clipper Interall in gebreke gebleven en kunnen wij een betere kwaliteit leveren, dan ontvangt uw klant een nieuwe order. De order wordt uiteraard maar eenmaal gefactureerd. Voor meer informatie kunt u de Algemene Voorwaarden raadplegen.
Wij verzorgen:
- lasergravering
- CO2 lasergravering
- tampondruk
- zeefdruk
- digitaal transferdruk
- keramiek transferdruk
- doming
- blinddruk
- sublimatie
- sticker
- digitale bedrukking
T: 011/55 90 45 (bereikbaar tussen 9.00 en 17.00)